eng | slo 
Sistemi za e-poštni
marketing 
Projektni razvoj e-poštnih sistemov 
Uveljavljen spletni sistem za
e-poštni marketing 
E-poštni marketing v večjih strukturiranih organizacijah 
Rešitve za kreativne
teame - izvajalce
e-kampanj za različne
kliente 
»White-label« rešitve, najem izhodnega sistema 
Kakovostno e-poštno
trženje ≠ "spam"
 
Vendar le, če je izvajano na ustrezen način ter z ustrezno zakonito in tudi prejemnikom prijazno tehnologijo. Elektronska pošta postaja nepogrešljiv medij, ki lahko z naborom nekaterih edinstvenih lastnosti v konkurenčni tržni tekmi odločilno dopolni klasične poti tržnih komunikacij. Pri nekaterih ciljnih skupinah elektronsko komuniciranje postaja celo primarni in nemalokrat kar edini medij.  
Zakonodaja in mednarodne regulative postavljajo jasno ločnico med kakovostnim "poštenim" e-poštnim tržnim komuniciranjem in neželeno pošto - "spamom". Hkrati pa je tudi za izvajalca e-poštne kampanje pomembno, da ga prejemniki sprejmejo kot kakovosten vir želenih - četudi tržno usmerjenih - informacij ter ga ne "vržejo v isti koš s preprodajalci modrih tabletk". Zakonito zbiranje in rokovanje z osebnimi podatki na eni strani ter ustrezna s tehničnih vidikov zakonita ureditev sistema za e-poštni marketing na drugi strani so tu ključnega pomena (npr. zagotavljanje identitete pošiljatelja, sledljivost sporočil, delujoča možnost takojšnje odjave prejemnika, varno hranjenje podatkov itn.). Zakonodaja in mednarodne regulative postavljajo jasno ločnico med kakovostnim "poštenim" e-poštnim tržnim komuniciranjem in neželeno pošto - "spamom".
Nadalje pa je zmogljivost tehnologije za izvajanje kampanj temeljni predpogoj za učinkovitost e-poštnega marketinga. Že zanesljivost dostave večjih kampanj je danes zaradi občutljivosti ciljnih strežnikov tehnični in organizacijski problem, ki ga je potrebno ustrezno obravnavati. Tako pri podjetjih, ki preidejo s klasičnih načinov pošiljanja skupinske e-pošte - npr. kar prek navadnega e-poštnega programa, kot sta denimo Outlook ali Thunderbird - na zmogljivejše sisteme za e-poštni marketing, redno zaznamo večkratno povečanje učinka kampanj. Prav tako pa so izjemnega pomena povratne statistične informacije, ki jih za razliko od navadnih e-poštnih programov lahko sistem za e-poštni marketing meri. Tako so mogoče takojšnje analize učinkov kampanj ter nadaljnje ciljanje, načrtovanje in izboljševanje tržnega pristopa. Nenazadnje pa so pomembne tudi možnosti bogatejšega grafičnega oblikovanja sporočil, a kljub temu s čisto besedilno vsebino, kar je ob ustreznih tehničnih rešitvah bistveno za čim učinkovitejše izogibanje filtrom neželene pošte.

Za posvet ali več informacij nas prosimo kontaktirajte.





To spletno mesto uporablja piškotke za merjenje obiskov in boljše delovanje (podrobnejše pojasnilo). Ali se strinjate, da v vaš računalnik shranimo piškotke za ta namen?

DA (skrij to obvestilo)

To spletno mesto uporablja piškotke za merjenje obiskov in boljše delovanje (podrobnejše pojasnilo). Ali se strinjate, da v vaš računalnik shranimo piškotke za ta namen?

DA (skrij to obvestilo)

Kaj so piškotki?

Izsek razlage Informacijskega pooblaščenca v Republiki Sloveniji: »Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. Piškotki so pomembni za delovanje spletnih strani, za to, da je uporabnikova izkušnja boljša. Z njihovo pomočjo je mogoče analizirati promet na spletni strani, prav tako pa omogočajo napredne oglaševalske tehnike. ...« Nadaljevanje na sledeči povezavi: odprite datoteko PDF

Na tem spletnem mestu uporabljamo naslednje piškotke:

  • Google Analytics - trajen piškotek za merjenje in statistiko obiskov.

Upravitelj tega spletnega mesta in zbranih podatkov:
Infonova d.o.o., Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana, Slovenija, direktor: Miha Amon, ID: SI68487410

Preklic vašega soglasja za uporabo piškotkov
Zapri